Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Dostęp do informacji publicznej

 

Dostęp do informacji publicznej

Dostęp do informacji publicznej regulują przepisy rozdziału 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku - o dostepie do informacji publicznej (Dz. U. 2016 poz. 1764 tj. z dnia 13.10.16r.)

 

Treść informacji publicznej udostępniana jest w drodze ogłoszenia jej w Biuletynie Informacji Publicznej lub w centralnym repozytorium.

 

Jeżeli informacja publiczna nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium - udzielana jest na wniosek.

 

Informacja publiczna może być także udostępniana w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych lub za pośrednictwem zainstalowanych w takich miejscach urządzeń, umożliwiających zapoznanie się z tą informacją.

 

Wniosek może zostać wniesiony bez uzasadnienia w dowolnej formie w tym także elektronicznie.

 

Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z zastrzeżeniem art. 15 ustawy o dostepie informacji publicznej.

 

Udostepnienie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku z zastrzeżeniem ust. 2 art. 13 i ust. 2 art. 15 ustawy o dostepie do informacji publicznej.

 

 

 

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można wnieść do Sądu Rejonowego w Płońsku:

 

- osobiście w Biurze Obsługi Interesanta (parter)

- elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: adm@plonsk.sr.gov.pl

- za pośrednictwem platformy e-PUAP

- faxem na nr 23 682 19 10

- pocztą tradycyjną na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 9a, 09-100 Płońsk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Drukuj informację